Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan érhetem el az oldal tartalmát?

Az oldal teljes tartalmához csak regisztráció és belépés után férhetsz hozzá.

 

2. Milyen email címen érdemes regisztrálni az oldalra?

Mivel emailes megerősítést kapsz a regisztrációhoz, ezért a freemail és a citromail nem szerencsés választás, használj inkább gmailt vagy hotmailt.

 

3. Miért kell regisztrálni?

Az oldalunk és a munkáink védelme érdekében.

 

4. Milyen tartalmak érhetőek el az oldalon?

Az oldalon csak a saját csapatunk fordításai találhatóak, más fansub csapatok munkái, szinkronos animék nem.

 

5. Milyen formátumban tölthetőek le a feliratok/videók/mangák?

Az oldalról letöltetőek a feliratunkat tartalmazó animerészek videói. Ezek általában HD minőségűek, azonban a BD verzióhoz van, hogy fullHD verziót készítünk. A videó formátuma mkv, nem égetett feliratot tartalmaz. A videóletöltéshez az „SD”, „HD”, „FullHD” gombra kell kattintani.
Aki saját videót használ szívesebben, az letöltheti külön a feliratot, azonban így nem tudjuk biztosítani, hogy a felirat időzítése illeszkedni fog a videóhoz. Ezt magadnak kell megoldanod.
Az újabb projekteknél van lehetőséged online megtekintésre is. A régi projektekhez a későbbiekben fog elkészülni az online változat.
A mangák és a webtoonok olvashatóak az oldalon, de le is töltheted őket.

 

6. Kell külön feliratot töltenem az oldalon található videóhoz?

Nem. A tőlünk letöltött videóhoz már semmit sem kell hozzátenned, az már tartalmazza a feliratunkat és a fontokat is.

 

7. Milyen lejátszóval tudom megnézni a videókat?

A videókhoz MPC-HC-t, illetve VLC-t ajánlunk, ha esetleg nem működne valami, frissíts rá.
Mobilon való lejátszáshoz VLC vagy MX player ajánlott.

 

8. Ha hibát találtam a feliratban, hogyan és kinek jelezhetem?

Ha hibát találsz egy feliratban, azt jelentheted a Fordítás > Hibabejelentés fórumtémában vagy akár privát üzenetet is küldhetsz a fordítónak, esetleg a discord szerverünkön a hibajelentő szobában is jelezheted.

 

9. Ha valami hibásan vagy nem működik az oldalon, hogyan és kinek jelezhetem?

Ha az oldallal kapcsolatos problémád akadna, azt jelentheted a Honlap > Hibajelentés fórumtémában.

 

10. Nem indul el az online videó (esetleg csak hang van)?

Az online videó lejátszásával kapcsolatos hibák eléggé összetettek lehetnek, ezért ennek egy külön oldalt szenteltünk.

https://uraharashop.hu/pages/10/online-video-hiba

 

11. Fel fogjátok tölteni indavideóra is?

Nem áll szándékunkban feltölteni indavideóra a projektjeinket, van saját online lejátszónk, amivel jobb minőséget tudunk biztosítani. Csak az esetben töltünk fel valamit az indafiókunkra, ha a fordító azt kéri. Ha nincs fent, az azt jelenti, hogy nem szeretnénk, hogy ott legyen, ezért kérünk titeket, ti se tegyétek!

 

12. Milyen egyéb funkciók érthetőek el az oldalon?

A profilképed bal oldalán található egy kis csengő, ez jelenleg két funkciót lát el:

  1. Az oldal felhasználói privát üzenetet küldhetnek egymásnak, ezt a funkciót az „Üzenetek”-re kattintva érheted el, vagy a felhasználó profiljának jobb felső sarkában található kis borítékra kattintva.
  2. Ha kedvencnek jelölsz egy projektet (kis csillag a projektnél), akkor az új hírről értesítést fogsz kapni.

Ha üzeneted vagy hírértesítésed jön, a csengő sárgára vált.

A projekteknél nem csak kedvencnek jelölés, de könyvjelző is elérhető, minden rész mellett van egy kis piros körvonalú ikon, erre rákattintva jelölheted magadnak, hogy hol tartasz az animében. Ha szeretnéd megszüntetni a könyvjelzőt, csak kattints rá a piros ikonra.